Marketingová strategie v oblasti B2C trhů je nesmírně důležitá pro rozvoj vaší firmy. Zdravý růst společnosti, ekonomická stabilita a dlouhodobý výkon, jsou v oblasti B2C velmi ztížené obrovskou konkurencí ve srovnání s trhy B2B. Jste přímo závislí na aktuálním rozpoložení koncového klienta a současně o něj musíte bojovat s velkým množstvím konkurentů, kteří se ho snaží získat právě na váš úkor. Správně zvolená strategie rozhodne o vašem úspěchu nebo neúspěchu. Stejně tak rozhodne o tom, jak rychle svého kýženého výsledku dosáhnete a jestli budete schopní tento výsledek neustále zlepšovat.
- Analyzujeme vaši přímou a nepřímou konkurenci.
- Analyzujeme vaše cílové skupiny
- Navrhneme optimální marketingovou strategii.
- Navrhneme marketingové cíle.
- generování leadů (nových zákazníků)
- zajištění retence stávajících zákazníků
- Analyzujeme váš web a doporučíme potřebné úpravy k dosažení cílů.
- Pomůžeme vám s nastavením měření potřebných metrik.
- Vše budeme měřit a reportovat.
- Na základě získaných dat budeme optimalizovat strategii.
Využijte služeb vašeho outsourcovaného marketingového manažera. Jsme připraveni vám okamžitě pomoci. Stačí, abyste nás právě teď kontaktovali a vše potřebné si domluvíme.
Celý B2C marketing je postavený na emocích. Nehovoříme pouze o emocích, které by měla reklama vyvolávat u zákazníků, ale také o emocích, které v zákaznících vytváříte vy. Vaše plánovaná reklamní strategie může být nabitá pozitivními emocemi a propagovat produkt nebo vaši službu ve vší kráse. Pokud ale zákazníci mají negativní zkušenosti, budete v konečném důsledku spíše terčem posměchu. Vždy je proto v B2C marketingu důležité, aby emoce primárně vzbuzovaly pocit péče o zákazníky a vytvářely v nich pozitivní zkušenosti. Kvalitní péče o zákazníky je důležitou složkou celkové marketingové strategie.
Myslete na to, že v segmentu B2C uspokojujete poptávku zákazníků po okamžitém řešení jejich problému. Je jedno, jestli nabízíte produkt nebo službu. Zákazník řeší svůj aktuální stav. Na rozdíl od B2B trhu zde neprobíhá žádné dlouhé výběrové řízení nebo průzkum trhu. Zákazník chce mít vše vyřešeno rychle a s nejvyšší možnou mírou komfortu. Nové zákazníky získáte právě tím, že splníte tyto dva základní předpoklady pro uspokojení jejich tužeb. Své věrné zákazníky si pak udržíte hlavně tím, že je za jejich věrnost odměníte kvalitním zákaznickým servisem. Není nutné sázet prvoplánově na slevy. Spokojený klient s kvalitním zákaznickým servisem slevu zpravidla nevyžaduje.
E-commerce v segmentu B2C je dnes již nezbytností. Pokud chcete udržet svou pozici v konkurenčním prostředí a v ideálním případě svoji pozici upevňovat, bez kvalitního e-commerce marketingu se neobejdete. Nejedná se pouze o nákupy a objednávky, respektive okamžitý zisk. Velmi důležité jsou také emailové kontakty, které v následném email marketingu podpoří váš byznys tak, jak byste zcela jistě ani nečekali. Nic z toho se nebude dít, pokud nebudete mít správně optimalizovaný web. A to ne jen pro vyhledávače, ale hlavně pro vaše cílové skupiny, které by měly mít na vašem webu nebo eshopu ten již zmiňovaný komfort.