Marketingová strategie pro B2B trh je velmi specifickou formou marketingu, kterou mnoho společností, nabízejících své služby nebo produkty pro segment B2B, podceňuje nebo vůbec nezvládá. Konkurence na trhu B2B není tak přitěžujícím faktorem, jako pro podnikatele v B2C, ale o to složitější je se na tomto trhu jednoznačně vymezit. Pomůžeme vám na začátku vašeho zamýšleného podnikání v B2B, abyste vaši firmu, vaše služby nebo vaše produkty jasně vyhranili a dokázali jejich nabídku zacílit správným směrem. Také vám pomůžeme i v případě, že jste v B2B segmentu zaběhnutí, ale cítíte, že váš růst stagnuje nebo dokonce zpomaluje. Tady je vaším nepřítelem „provozní slepota“, která vám brání dělat kroky do neznáma nebo se jen otočit správným směrem.

  • Představíte nám váš záměr a vaše vize.
  • Analyzujeme vaši přímou a nepřímou konkurenci.
  • Analyzujeme aktuální stav cílového trhu.
  • Navrhneme optimální marketingovou strategii.
  • Navrhneme marketingové cíle.
    • generování leadů (nových zakázek)
    • zajištění retence stávajících klientů
  • Analyzujeme váš web a doporučíme potřebné úpravy k dosažení cílů.
  • Pomůžeme vám s nastavením měření potřebných metrik.
  • Vše budeme měřit a reportovat.
  • Na základě získaných dat budeme optimalizovat strategii.

Využijte služeb vašeho outsourcovaného marketingového manažera. Jsme připraveni vám okamžitě pomoci. Stačí, abyste nás právě teď kontaktovali a vše potřebné si domluvíme.

V segmentu B2B trhu nemusíte svádět tak krutý boj v konkurenčním prostředí, jako v segmentu B2C. Chování zákazníků, respektive obchodních partnerů, se příliš dramaticky nemění. Vaše marketingová strategie nebude pracovat s vytvářením emocí, jako v segmentu B2C. Co je pro vás ale důležité, je naprosto jasné a srozumitelné sdělení.

Věcný a přímý obsah vašich sdělení, musí jít ruku v ruce s použitím správných marketingových nástrojů. Nového obchodního partnera těžko oslovíte na Instagramu, kde máte tisíce followers, vytváříte si profil byznys influencera, sem tam uploadnete barevně exponovaný obrázek, nebo storíčko, uvedené statusem s větším množstvím emotikonů, než samotných slov. Že už teď nerozumíte tomu, o čem je řeč? Přesně v tom spočívá správně nastavená marketingová komunikace pro B2B trhy.

Správná definice dosažitelných cílů v B2B marketingu je základním předpokladem pro efektivní řízení vaší společnosti. Pro váš zdravý obchodní růst je důležité, abyste měli neustále se rozvíjející portfolio obchodních partnerů. Toto vám zajistí nejen správně nastavená forma komunikace, ale také její použití ve správných marketingových kanálech.

Mám zájem o konzultaci

* označená pole jsou povinná