Pro každou firmu je segmentace trhu zcela zásadním krokem, v rámci marketingového řízení. Mnozí segmentaci děláte, aniž byste si to uvědomovali, což je spíše střílení od pasu a výsledkem je, že čekáte, jestli vám váš záměr vyjde nebo ne. Buďte o krok napřed. Mějte nadefinované segmenty trhu a vašich zákazníků. Každý marketingový manažer musí mít jasný přehled o segementech, na které potřebuje v rámci plánování marketingové strategie cílit. Pomůžeme vám přesně určit, které segmenty jsou pro vás vhodné a které už ne. Na základě jasně definovaných segmentů sestavíme optimální marketingový plán a marketingovou strategii.

  • Provedeme průzkum trhu (konkurence a zákazníků)
  • Analyzujeme nákupní chování zákazníků
  • Jednotlivé segmenty vyprofilujeme
  • Společně určíme vaše primární cílové segmenty a sekundární segmenty
  • Pro B2B marketing vyprofilujeme
    • charakteristiky organizací
    • nákupní politiku
    • provozní charakteristiky
  • Navrheme optimální marketingovou strategii

Využijte služeb vašeho outsourcovaného marketingového manažera. Jsme připraveni vám okamžitě pomoci. Stačí, abyste nás právě teď kontaktovali a vše potřebné si domluvíme.

Mám zájem o konzultaci

* označená pole jsou povinná