Copywriting je často podceňovanou součástí kvalitního marketingu. Přitom se jedná o velmi důležitý prvek, který vám pomůže odlišit se od konkurence. Texty, reklamní sdělení, popisy produktů nebo služeb, call to action. Vyhledávače umí velmi dobře rozeznávat originální texty. Tyto pak velmi dobře hodnotí, což má výrazný pozitivní vliv na získávání lepších pozic v přirozeném hledání. Nejde ale jen o vyhledávače. Zásadní vliv mají texty na zákazníky. Základem marketingu je vyvolat u zákazníka pozitivní emoce. Vyvolat v zákazníkovi touhu provést nákup, objednávku nebo zanechat na sebe kontakt. Pomůžeme vám s tvorbou kvalitního, jedinečného a konverzního obsahu, který bude plně v souladu se zájmy vašich cílových skupin.

  • Provedeme analýzu klíčových slov
  • Podíváme se na styl komunikace vaší konkurence
  • Vytvoříme návrhy možných stylů komunikace směrem k vašim cílovým skupinám
  • Navrhneme způsob implementace nového stylu komunikace do vhodných komunikačních kanálů
  • Budeme průběžně vyhodnocovat, k jakým změnám v chování cílových skupin, vzhledem k vaší společnosti, dochází.

Využijte služeb vašeho outsourcovaného marketingového manažera. Jsme připraveni vám okamžitě pomoci. Stačí, abyste nás právě teď kontaktovali a vše potřebné si domluvíme.

S čím vám copywriting pomůže?

Najděte společnou řeč se svými zákazníky s pomocí textového obsahu od copywritera. Na základě SEO analýzy a analýzy klíčových slov vám díky copywritingu připravíme online texty, které zákazníky dokáží nejen přitáhnout ale zároveň si je i udržet.

Popisy produktů, články na blog, příspěvky na sociální sítě nebo třeba newslettery. Každý typ copy se řídí vlastními pravidly a vyžaduje jiný přístup k tvorbě. Specialisté na psaní textů mají tyto základy v malíku. S takto připraveným obsahem pak máte větší šanci zaujmout nejen vyhledávače ale hlavně relevantní zákazníky.

Proč copy texty fungují více než ty obyčejné?

Naším cílem je dát vašemu obsahu kromě potřebných prvků také duši a styl. Propojit pomocí copywritingu propagaci vašeho produktu s potřebami, přáními či řešením zákazníkových problémů.

Ve finále totiž neprodáváte soubor vynikajících vlastností vašeho produktu, ale prodáváte tu jistotu, úlevu, pocit, pohodu a radost. Správně zacílit sdělení a jeho styl se vám ale povede jen tehdy, když víte, kdo je ve skutečnosti vaším zákazníkem.

Jak poznat kvalitního copywritera?

Copywritingu se věnuje spousta lidí. Každý má na tvorbu textů odlišný náhled a svůj styl. Kvalita dodaného textu záleží nejen na vlohách copywritera, ale i na tom, kolik už toho napsal. Obecně platí, že čím déle se psaním copy textů zabývá, tím lepší očekávejte výsledek a často i vyšší cenu.

Jestli je textař kvalitní, vám napoví například rozsah informací, o které se zajímá, styl komunikace s vámi nebo postoj při finálním ladění textů. Pokud nereaguje na vaše dotazy a výzvy, při finalizaci textu vám nevysvětlí použité obraty nebo ho při zadání práce nezajímá cílová skupina, asi budete mít tušení, že něco neklape.

Jak probíhá spolupráce?

Základem přípravy copy textů pro nás je nastudování informačních podkladů k tématu včetně klíčových slov a hlubšího seznámení se záměrem výsledného obsahu. Před odevzdáním vždy ladíme výsledek s klientem. Docílíme tím jak naplnění textů zásadními informacemi tak i jejich vyšší efektivity.

Poznáte ten rozdíl?

Zeptejte se sami sebe, díky kterému z copy textů máte více jasno o charakteristikách produktu, jeho prodeji a budí větší chuť si produkt zakoupit:

Nový Kávovar XD umí velmi kvalitně připravit až 4 druhy kávy. Vytváří super pěnu, je velice skladný, stačí ho zapojit na slaboproud, má zásobník otevíraný shora a lze ho rychle vyčistit. Již brzy u nás bude kzakoupení. Pořiďte si tohoto skvělého pomocníka. Doufáme, že vás nezklame.

Dokáže vůně čerstvé kávy rozehřát i vaše srdce? S kávovarem XD si teď vychutnáte jemné latte, silné espresso nebo krémové cappuccino z pohodlí domova. Nezabere vám ani tolik místa jako toustovač a čištění zvládnete už za 5 minut. Ranní potěšení si máte šanci dopřát už od čtvrtka 26. 10., kdy ho najdete v našich prodejnách. Nenechte s ujít šanci vstávat s úsměvem od pěny na rtech. Zastavte se pro něj i vy.

Mám zájem o nezávaznou konzultaci

* označená pole jsou povinná