Co to ve zkratce SEO je
SEO znamená „Optimalizace pro vyhledávače“. Jedná se o neustálý kontinuální proces vylepšování vašeho webu za účelem jeho zviditelnění ve výsledcích organického vyhledávání ve vyhledávačích na relevantní klíčová slova. Čím jsou vaše webové stránky viditelnější ve vyhledávačích, jakými jsou například Google, Seznam nebo Bing, tím zvyšujete pravděpodobnost, že upoutáte pozornost a přivedete na Váš web potenciálního či stávajícího zákazníka. Pro společnosti, jejichž strategie je postavená i na online marketingu, by se optimalizovaný web měl stát jednou ze základních a nejdůležitějších součástí celkové marketingové strategie.
Co v rámci SEO konzultant dělá
- Seznámí se s projektem a oborem v němž se pohybujete
- Analýzu klíčových slov podle oborového zaměření webu
- SEO audit
- Technické SEO
- Návrh na tvorbu a optimalizaci obsahu
- Linkbuilding
- Analýzu konkurence
- Návrh strategie a dohled nad její implementací
- Monitoring, měření a reporting
Využijte služeb vašeho outsourcovaného marketingového manažera. Jsme připraveni vám okamžitě pomoci. Stačí, abyste nás právě teď kontaktovali a vše potřebné si domluvíme.
Seznámení se s projektem
Seznámení se s projektem je jedna ze základních oblastí, na kterou se jako první zaměřujeme. Vy sami jste její nejdůležitější součástí. Prozradíte nám, co je předmětem Vašeho podnikání, jaké obecné klíčové fráze se pojí s vašim oborem, kdo je vaše cílová skupina, zda je váš web ve stavu přípravy nebo již běží, koho vnímáte jako konkurenta, jaký cíl webových stránek jste si definovali a mnoho dalšího. Snažíme se tím získat ucelený obraz o oboru, ve kterém se denně pohybujete, a který tak dobře znáte, abychom byli jeho součástí.
Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov je jeden z nejdůležitějších dokumentů. Jedná se o nástroj, který dokáže odhalit, jak by měla vypadat architektura webu, jak by jednotlivé vstupní stránky měly být optimalizované z obsahového hlediska, slouží jako námět pro copywriting při tvorbě obsahové strategie, dále může doplnit informace k vaší konkurenci, síle vnímání značek na trhu ve vašem oboru a v neposlední řadě lze z ní vyjít pro výkonnostní marketing.
SEO audit
SEO audit je proces, kterým analyzujeme webové stránky z obsahového hlediska tzv. On-Page faktory, technického hlediska a linkbuildingu tzv. Off-Page faktory.
Analýza konkurence
Konkurence je nedílnou součástí každého podnikání. Každá strategicky zaměřená firma má za cíl se od konkurence nějakým způsobem odlišit. Nejinak tomu je i v online marketingu. Analýzou konkurence vám odhalíme, jak si konkurenční firmy stojí v online světě z pohledu vyhledávání a znalosti značky.
Tvorba strategie a její implementace
Na základě zpracovaných analýz vám navrhneme optimální strategii a navrhneme implementaci takových uprav na webu, abychom systematicky začali od quick wins.
Monitoring, měření a reporting
Jak již bylo na začátku zmíněno, SEO je neustálý kontinuální proces a pro zachování této kontinuity je zapotřebí web neustále monitorovat z pohledu eliminace vzniklých chyb při práci na webu nebo komunikaci webu se serverem, měřit pro vyhodnocování jednotlivých nasazených uprav při optimalizaci a v neposlední řadě zajistit i reporting pro vyhodnocování stanovených cílů.