U strategie značky výrobku se dostáváme přímo k tomu, jestil váš produkt nebo výrobek bude úspěšný nebo ne. Častou chybou je, že většina společností spoléhá na to, že ví nejlépe, jaký má výrobek nebo produkt a proč je ten jejich nejlepší. Horší je to u nabídek, které nabízí i jiní prodejci. Tam se už málokdo dokáže jasně vymezit. Právě to je práce pro marketingového manažera, který by měl mít jasný přehled o konkurenci a také o cílových skupinách pro daný výrobek nebo produkt. Se všemi aspekty pro správnou strategii značky výrobku vám pomůžeme. Najdeme skuliny na trhu, které nabízejí možnost je zaplnit a tím se od konkurence vymezit a přetáhnout zákazníky na svoji stranu.

  • Analyzujeme vaši přímou a nepřímou konkurenci.
  • Analyzujeme váš cílový trh.
  • Definujeme vaše cílové skupiny.
  • Navrhneme způsob komunikace.
  • Navrhneme krátkodobé a střednědobé marketingové cíle.
  • Navrhneme marketingovou strategii pro váš výrobek nebo produkt.
  • Připravíme na míru zpracovaný komunikační plán.
  • Pomůžeme vám s nastavením potřebných měřících nástrojů.
  • Nadefinujeme KPI.
  • Vše budeme měřit a reportovat.
  • Na základě získaných dat budeme navrhovat další optimalizace marketingových aktivit tak, abychom dosáhli stanovených cílů.

Využijte služeb vašeho outsourcovaného marketingového manažera. Jsme připraveni vám okamžitě pomoci. Stačí, abyste nás právě teď kontaktovali a vše potřebné si domluvíme.

Mám zájem o konzultaci

* označená pole jsou povinná