Model outsourcovaného marketingového manažera je založený na klasické práci markeťáka tak, jak si ji obecně lze představit. Jednoznačnou výhodou v našem případě je, že můžete výrazně ušetřit náklady oproti klasickému HPP pracovnímu poměru. Dostanete za to ale násobně více. V dnešní době je již naprostou samozřejmostí dokonalá orientace v digitálním marketingu. Tuto dále odborně rozšiřujeme o znalosti v klasickém offline marketingu. Umíme všechny tyto kanály efektivně propojit a sestavit pro vás marketingové strategie, plány, budgety.

Outsource marketing management

Co můžete očekávat od outsourcovaného marketingového manažera? Úplně to stejné, co byste očekávali od in-house zaměstnance v HPP pracovním poměru, ale vlastně mnohem více. Široký záběr zkušeností, který není omezený provozní slepotou ve vašem oboru.

  • Budeme pro vás jako klasický zaměstnanec na pozici „Marketing manager“.
  • Budeme se aktivně podílet na vašem růstu.
  • Budeme součástí vaší firemní kultury.
  • Budeme se účastnit vašich porad, abychom byli neustále v kontaktu.
  • Zajistíme odborné řízení marketingu.
  • Doporučíme vám optimální rozložení investic do marketingu.
  • Připravíme marketingové strategie přímo na míru vašim možnostem.
  • Pomůžeme vám sestavit efektivní marketingový plán.
  • Manažersky povedeme vaše marketingové specialisty nebo juniorní pozice ve vašem marketingovém oddělení.
  • Dohlédneme na práci a efektivitu vašich partnerských agentur.
  • Díky outsourcingu si sami určíte optimální využití našich služeb.
  • Ušetříte vysoké mandatorní náklady na klasického HPP marketingového manažera.
  • Neřešíte žádný zaměstnanecký home office nebo dovolené.
  • Dostanete nejvyšší míru odbornosti pro vaše marketingové řízení.
  • Zajistíme vám dlouhodobou kontinuitu marketingových aktivit, bez ohledu na dodavatele jednotlivých služeb.

Co od outsourcovaného marketingového manažera neočekávejte? Každá práce má své místo a odpovědnou osobu. Manažerská pozice už odpovídá vyšší odbornosti a zkušenostem, schopnosti řídit tým nebo partnerské agentury, schopnosti doporučovat strategická rozhodnutí a plánování.

  • Správa PPC kampaní – toto musí spravovat dedikovaný PPC specialista nebo agentura.
  • Správa sociálních sítí – pokud se bavíme o pár příspěvcích na FB, na to marketingového manažera nepotřebujete. Když ale hovoříme o sofistikované správě reklam, komunikaci se zákazníky, měl by to provádět social media specialista. Nejlépe interní zaměstnanec, který má vžitou firemní kulturu.
  • Správa e-shopu, nebo-li nahrávání aktuální nabídky na váš e-shop – jedná se o pracovní náplň web mastera nebo asistenta marketingu.
  • práce v HTML a kódování webu – ano, i toto se dnes od marketingového manažera mylně očekává, ale reálně toto musí zvládnout web master nebo web developer, který vám staví web.
  • vytváření grafiky – od toho je přeci grafik, ne marketingový manažer.