Reklamy v televizi, v rádiu, reklamní billboardy, reklamy v časopisech. Offline marketing zůstává i v dnešní digitální době základní součástí marketingového mixu. Jeho role se jen se vstupem internetu změnila. Spousta firem považuje offline marketing za přežitek a chybně soustřeďují veškeré své aktivity pouze do online marketingu. Často se tím ale ochudí o nemalé zisky. S pomocí offline kanálů lze pořád efektivně udržet zdravé povědomí o značce. Hodí se pro komunikaci zavedených značek stejně tak jako těch nových.

Leadři trhu proto volí kombinaci obou větví marketingu tak, aby odpovídala jejich cílové skupině, potřebám a prostředkům firmy i jejich dlouhodobým cílům. Tohoto přístupu se držíme při tvorbě strategií i my.

Díky mnohaletým zkušenostem s různými technikami měření síly značky a produktu pro vás připravíme kvalifikovaný pohled na trendový vývoj. Na základě výstupů z této analýzy výkonu vaší značky nebo produktu pro vás pak navrhneme strategii s vhodnou kombinací offline a online marketingu.

Mám zájem o nezávaznou konzultaci

* označená pole jsou povinná