Při sestavování marketingových strategií se zaměřujeme na aktuální nebo nově požadované potřeby zákazníka a jeho možnosti tyto potřeby uspokojit nákupem nebo objednávkou zboží nebo služby. Základ pro nás tvoří data-driven marketing. Díky detailní analýze čísel, výsledků a statistik dokážeme komplexně posoudit možnosti klienta a souvisejícího trhu (zákazníci, konkurence, odvětví) a dokážeme správně identifikovat potenciální příležitosti i hrozby.

  • Analyzujeme, jak si vaše společnost aktuálně stojí oproti konkurenci
  • Definujeme silné a slabé stránky vaší společnosti oproti konkurentům
  • Identifikujeme vaše cílové skupiny
  • Navrhneme strategický marketingový plán
  • Doporučíme optimální implementaci strategie do fungování společnosti
  • Společně nadefinujeme marketingové cíle
  • Dohodneme si pro vás ideální způsob reportingu výsledků

Využijte služeb vašeho outsourcovaného marketingového manažera. Jsme připraveni vám okamžitě pomoci. Stačí, abyste nás právě teď kontaktovali a vše potřebné si domluvíme.

Máme dlouholeté zkušenosti se strategickým plánováním pro velké nadnárodní společnosti. Nemáme potřebu si na našich partnerech (klientech) zkoušet, co by zafungovalo a co ne. Víme, jakým způsobem správně strategicky nastavit marketing tak, aby fungoval. Aby přinášel výsledky. Aby vaše investované peníze byly investované efektivně a s maximální návratností těchto investic.

Mám zájem o konzultaci

* označená pole jsou povinná