Díky obrovskému technologickému boomu dnešní doby máte šanci získat o vývoji své firmy větší množství dat, než kdykoliv předtím. Moderní marketingové strategie se dnes opírají o identifikaci relevantních dat, jejich analýzy, správnou interpretaci a nastavení kroků pro dosažení definovaných cílů. Analytický přístup tvoří klíč k odhalení použitelných nastavení marketingových strategií vedoucích ke zvýšení efektivity vašeho obchodního záměru.

Nástroje, které mají marketéři v dnešní době k dispozici, umožňují hotové zázraky. Pokud se majitelé firem, akcionáři nebo výkonní manažeři v rámci možností řídí tím, co jim říkají data a zejména tím, jestli tato data správně interpretují jejich marketingoví manažeři, je možné se vyvarovat fatálních chyb.

Využijte služeb vašeho outsourcovaného marketingového manažera. Jsme připraveni vám okamžitě pomoci. Stačí, abyste nás právě teď kontaktovali a vše potřebné si domluvíme.

Analýzy konkurence

Marketingové analýzy dnes umožňují široký a současně velmi přesný pohled na konkurenci. Umíme z nich velmi přesně určit konkurenci přímou i nepřímou. Není překvapením, že se mnohdy liší od „domnělé konkurence“, kterou si majitelé firem představují. V takovém případě bojují s „neexistujícím nepřítelem“ a mezitím se jim skutečný konkurent vzdaluje, aniž by musel vyvíjet větší úsilí.

Analýzy cílových skupin

Pokud využijeme marketingové analýzy k definování cílových skupin a person, vždy najdeme efektivní odpověď na otázku, na koho skutečně musíme cílit a jak, abychom dosáhli požadovaných prodejů, zisků nebo třeba jen kvalitní návštěvnosti. Majitelé firem povětšinou znají svou cílovou skupinu, kterou chtějí svými výrobky nebo službami oslovit. Mnohdy se ale zaměří pouze na tu, kterou znají a přímo pod rukama jim unikají další cílové skupiny, které se chovají sice trochu jinak, ale jejich obchodní potenciál může být v součtu mnohem vyšší než ta jedna cílovka, na kterou se firma prvoplánově soustředí.

Analýzy webu a výkonu vlastního marketingu

Marketingové analýzy vám dnes dokáží velmi přesně odhalit vaše vlastní podnikatelské slabiny. Je někdy nepříjemné je poslouchat (a reálně si přiznat chybu, co dělám špatně), ale je velmi důležité se těmito analýzami řídit, z chyb se poučit a posunout se tak dál a v konkurenčním prostředí se zlepšit. Zlepšit marketingové strategie, upravit způsob komunikace, zapracovat na svém webu, protože internet nikdy nespí a jeho vývoj je opravdu rychlý. Je jasné, že v takto rychlém prostředí nikdy nebude žádný web ideální. Na druhou stranu, každý web by měl být živý, rozvíjející se, následovat aktuální trendy a také reagovat na aktuální uživatelská očekávání návštěvníků webu.

„Dokážeme vám pomoci s vším, co váš marketing posune kupředu. Vizitkou naší dobře odvedené práce bude váš úspěch. Budeme jako vaši zaměstnanci. Budeme pracovat pro vás s využitím veškerých našich dovedností. Vzhledem k tomu, že naše know-how je propojené ze zkušeností dvou marketingových manažerů, dostanete za jedny náklady výkon, zkušenosti a přehled dvou zkušených manažerů. Jsme tu pro vás a chceme vám pomoct k růstu a úspěchu ve vašem podnikání.“

Vojta, Vašek
seniorní marketingoví manažeři

* označená pole jsou povinná